dissabte, 29 de novembre del 2014

Qui som?

El Flam

És un podenco nascut el setembre del 2013. Una nit de gener del 2014, el van tirar per sobre la valla de la Protectora de Tarragona. L’endemà al matí vam arribar nosaltres i va ser amor a primera vista. Al principi d’estar a casa tenia moltes pors: a sortir de casa, als gossos i als humans, a sortir al balcó.. Però amb els consells de PositiveGos i mooolta paciència ja les té molt superades. Ara disfruta acompanyant a la seva humana a fer geocaching ja que significa trencar amb la rutina urbanita i fer el que més li agrada: córrer pels camps verds de gespa!

La humana

Jo em dic Elisenda i vaig néixer el 1987. Des de que tinc ús de raó un dels meus somnis ha sigut tenir un gos. Per fi, amb 26 anys es va complir, ja ho diuen ja que “lo bo es fa esperar”.  Sóc llicenciada en criminologia i community manager. De dilluns a divendres treballo d’administrativa, i els caps de setmana aprofito per descobrir raconets de Catalunya tot practicant geocaching. A partir d’ara podreu seguir-nos en les excursions a través d’aquest blog, i pels geocachers més aficionats a través del Log My Dog Tag amb el rastrejable TB6FE10 La majoria de les sortides les compartim amb l’equip Payaya’s Team i la seva gosseta, la Lluna! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada